وافل پروتئینی با کره بادام زمینی، توت فرنگی و نوک کاکائو – بله! تغذیه، y



وقتی صحبت از پنکیک می شود، محتوای غذایی آنها همیشه عالی نیست. گاهی اوقات آنها را با آرد سفید تصفیه شده، مقدار زیادی شکر اضافه می کنند و سپس با شکر اضافه شده بیشتری به شکل شربت یا عسل روی آن ها می ریزند. در بیشتر مواقع وافل ها فاقد پروتئین هستند و چربی های سالم را تامین نمی کنند. این فقط طبیعت معمول پنکیک است!

اما با چند تعویض ساده، پنکیک ها به یک گزینه صبحانه با مواد مغذی تر (یا صبحانه برای شام) تبدیل می شوند. در اینجا، من از مخلوط پنکیک و وافل از کیک Kodiak* استفاده کردم که با مواد ساده ای مانند آرد گندم کامل، بلغور جو دوسر و پروتئین آب پنیر تهیه شده است. هنگام درست کردن وافل با این مخلوط، در مقایسه با مخلوط سنتی وافل، فیبر بیشتری (۵ گرم در هر وعده) و پروتئین (۱۴ گرم در هر وعده) دریافت خواهم کرد. این یک برد تغذیه ای است!

اغلب اوقات، من همچنین دوست دارم شربت افرا، عسل یا قندهای اضافه شده را جایگزین کنم که می توان آنها را به پنکیک اضافه کرد و جایگزینی با مواد مغذی تر جایگزین کرد. در اینجا از کره بادام زمینی آب شده استفاده کردم. یک یا دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی را در مایکروویو در دسته های کوتاه و سریع ذوب کنید – سپس آن را روی یک وافل بپاشید – این به سادگی خوشمزه و مغذی است.

توت ها (به شکل قلب!) برای شیرینی طبیعی (به علاوه فیبر و مواد مغذی گیاهی!) به این وافل خوشمزه اضافه می شوند. قلب شاهدانه پروتئین اضافی، چربی‌های سالم و فیبر را فراهم می‌کند، در حالی که نوک کاکائو به وافل شما طعم بیشتری به همراه منیزیم و تئوبرومین می‌دهد! تعجب آور

بنابراین، چه پنکیک برای صبحانه می خواهید یا یک دستور غذای وافل سالم برای شام، به دنبال این پنکیک های پروتئینی باشید تا یک لقمه خوشمزه بخورید!