همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود دلایل شکست سایت فروش بلیت کنسرت خود در سال جاری را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، شجریان نوشت: مخاطبان گرامی با تشکر از لطف و محبت شما، پس از اتفاقات ۲۲ خرداد در سایت توال، گزارشی از موضوع را به سایت تیوال علاقه مند ارسال کنید، با به روز رسانی و افزایش فنی، ظرفیت فروش را فراهم کنید. امکانات، سخت افزار و نرم افزار به دلیل افزایش بیش از ۱۵ نفر بازدید کننده در اولین ثانیه های روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه، سرعت این سایت کاهش یافت و تصمیم به توقف فوری فروش گرفته شد. به دلیل موضوع فوق در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا شروع احزاب، بسیاری از راه حل های ممکن و قابل اجرا بررسی و نهایی شد.
۱. تعداد روزهای برنامه در تیرماه از پنج به ۱۱ روز افزایش یافت.
۲. سایت تیوال بار دیگر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای افزایش ظرفیت سایت خود را ارتقا و افزایش داده است.
۳. از آنجایی که بخش جدی مشکل به دلیل مراجعه همزمان علاقه مندان در سر ساعت بود، برای مدیریت این مشکل و جلوگیری از شلوغی لحظه ای بیش از حد، علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیت و خرید بلیط در روز سه شنبه ۱۵ خرداد به سایت تیوال مراجعه کنند. زمان خاصی اعلام نخواهد شد
ممنونم و امیدوارم ببینمت عزیزم.»
انتهای پیام