ماهی تن آسان ۵ دقیقه ای ۵ ماده ای – بله! تغذیه، y



تازه و سبک، این دستور غذا از ماهی تن اسکیپ جک استفاده می‌کند که مملو از پروتئین است و اسیدهای چرب امگا ۳ مفیدی را ارائه می‌کند – نه تنها برای کمک به احساس سیری طولانی‌تر، بلکه برای تامین مواد مغذی مفید برای قلب، مغز و چشم ها. . در کنار مواد اصلی آشپزخانه مانند نخود، خردل، آب لیمو و فلفل سیاه تازه، این دستور العمل ثابت می کند که آسان، وقت گیر و خوشمزه است.

وقتی صحبت از تن ماهی به میان می‌آید، من ماهی تن را به جای آلباکور ترجیح می‌دهم و توصیه می‌کنم، جایی که ماهی تن ماهی از نظر محتوای جیوه پایین‌تر است و مصرف منظم آن (۱ تا ۲ بار در هفته) ایمن‌تر است (منبع). من همچنین ترجیح می دهم ماهی تن – و همه غذاهای دریایی – که دارای گواهی MSC هستند بخرم. این بدان معنی است که ماهی از ماهیگیری می آید که معیارهای پایداری خاصی را برآورده می کند … مهم است زیرا ما سلامت طولانی مدت اقیانوس های خود را در نظر می گیریم.