فرمول دستور العمل مخلوط و همسان – بله! تغذیه، y



توپ های انرژی یک میان وعده سالم، آسان و خوشمزه برای گفتن “بله!” چه به دنبال یک تونیک قبل از تمرین باشید، چه یک میان وعده سالم بعد از مدرسه برای فرزندانتان یا یک صبحانه آسان برای درست کردن.

بعلاوه، با ترکیب ساده من با ترکیب دستور العمل توپ های انرژی، می توانید خلاقیت منحصر به فرد خود را با استفاده از مواد مورد علاقه خود یا با هر موادی که در دست دارید بسازید.

۱۲ توپ انرژی ۱ اینچی می سازد

عناصر

  • ۱/۲ فنجان میوه خشک

  • ۱/۲ فنجان کره آجیل

  • ۱/۲ فنجان جو دوسر

  • ۳ قاشق غذاخوری آجیل یا دانه، ریز خرد شده

  • ۲ قاشق غذاخوری مخلوط مرزه (مانند چیپس شکلات تلخ، گوجی بری، تکه های نارگیل شیرین نشده، یا نوک کاکائو)

دستورالعمل ها

  1. میوه های خشک، کره آجیل و جو را در غذاساز اضافه کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند و در صورت نیاز هم بزنید. این ترکیب چسبنده را به یک کاسه منتقل کنید.

  2. آجیل، دانه ها و سایر مخلوط های خوشمزه دلخواه را اضافه کنید. هم بزنید تا یکدست شود.

  3. به شکل توپ های گرد ۱ اینچی بغلطانید.

من دوست دارم توپ های انرژی کره بادام زمینی شکلاتی تیره خود را با ۱/۲ فنجان خرما بدون هسته، ۱/۲ فنجان کره بادام زمینی، ۱/۲ فنجان جو، ۲ قاشق غذاخوری بادام زمینی خرد شده، ۲ قاشق غذاخوری چیپس شکلات تلخ و ۱ قاشق غذاخوری دانه چیا درست کنم.

توپ الان در زمین شماست (میفهمی؟)! آیا قصد دارید از کره بادام زمینی و شکلات تلخ توپ های انرژی بسازید؟ آیا می توانید توپ انرژی سالم خود را با ترکیب دستور غذای ساده من با مخلوط و مطابقت درست کنید؟ من دوست دارم نظر شما را بدانم، پس آن را در نظرات با من به اشتراک بگذارید و اگر از آن لذت بردید، این ویدیو را لایک کنید!

سریعترین رژیم لاغری