طرز تهیه نخود سوخاری | تعویض سالاد ساده با کروتون



من با خوردن کروتون در سالادهایم بزرگ شدم — این همان چیزی است که خانواده من می خوردند، آن چیزی است که در رستوران ها برای من سرو می شد و من فقط فکر می کردم که این ماده اصلی مورد نیاز برای تکمیل سالاد است. اما، چند سال پیش، من یک جایگزین سالم و ترد برای کروتون کشف کردم: نخود برشته.

ببینید، بیشتر کروتون ها با آرد سفید غنی شده درست می شوند – و وقتی نوبت به تغذیه می رسد، می توانیم بهتر عمل کنیم! به همین دلیل است که من نخود سوخاری را برای یک جایگزین ساده و سالم روی سالاد دوست دارم و توصیه می کنم! حقایق تغذیه ای برای نخود بسیار چشمگیر است. آنها سرشار از فیبر، پروتئین گیاهی (بیش از ۸ گرم در ۱/۲ فنجان!) و مواد معدنی مانند آهن و پتاسیم هستند.

در این ویدیو، نحوه برشته کردن نخود را مشاهده خواهید کرد، متوجه خواهید شد که کدام مواد مغذی در نخود وجود دارد، و روش‌های خوشمزه و سالم برای لذت بردن بیشتر از نخود برشته شده (در سالاد و فراتر از آن!). این دستور پخت نخود برشته آسان و سریع است – اوه بله!