اجرای ارزشیابی معلمان یکی از اولویت های مهم سازمان آموزش، پژوهش و فناوری است



ایسنا/ کردستان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورا با بیان اینکه اداره آموزش، پژوهش و فناوری این شورا همه ساله مسائل مربوط به آموزش و پرورش را با اولویت پیگیری می کند، اعمال طبقه بندی معلمان را یکی از برنامه های مهم عنوان کرد. این کمیته

شیوا قاسمی پور در جلسه مجمع نمایندگان اداره کل، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که با حضور اعضای کمیته آموزش، تحقیقات و فناوری شورای اسلامی شهر برگزار شد. . وی در باشگاه فرهنگیان سنندج با تشکر از حضور اعضای کمیسیون در اقلیم کردستان گفت: هدف از حضور اعضای کمیسیون در کردستان پیگیری، پیگیری و رفع مشکلات و چالش های آموزش و پرورش در استان کردستان است. منطقه. .

وی در ادامه به ارائه اعضای معاونت آموزشی، پژوهشی و فناوری شورای اسلامی و نمایندگی علمی و اداری و نماینده مردم در شورا و تجربیات آنان پرداخت و از مدیران آموزش و پرورش و روسای استانداری خواست تا در مورد مهمترین مسائل و مشکلات بحث و تبادل نظر کنند. در زمینه آموزش و پرورش

قاسم پور با بیان اینکه این کمیته هر ساله در اولویت فعالیت های معاونت آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی قرار دارد، گفت: این کمیته هر ساله دارای اولویت است. وی گفت: اولین بار است که در مجلس یازدهم کمیسیون ها کار خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اعضای معاونت آموزشی، پژوهشی و فناوری شورای اسلامی یا جزو آموزش عالی هستند یا آموزش و پرورش و این فرصت خوبی برای طرح و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی است. تحصیلات. بر اساس تجربه آنها

قاسمی پور گفت: اعضای معاونت آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی هر سال به دنبال برنامه مشخصی هستند. وی گفت: خوشبختانه توانستیم برنامه های مورد نظر خود را عملی کنیم و به نتیجه برسیم.

نماینده مردم شریف در شهرستان های مریوان و سروآباد اجرای طرح طبقه بندی معلمان را یکی از برنامه های مهم قابل اجرا توسط معاونت آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تمامی فعالیت های مربوط به کودکان از بدو تولد تا شش سالگی به آموزش و پرورش سپرده شود. وی بیان کرد: پیش از این کودکان از بدو تولد تا هفت سالگی تحت نظارت سازمان مراقبت بودند و با تشکیل شرکت ملی آموزش و پرورش کل فرآیند آموزش از صفر تا صد به آموزش و پرورش سپرده شد و این امر پروژه ارزش زیادی داشت

عضو کمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی طرح جهش تولید دانش را با برنامه دیگری برای این مرجع در دومین سال فعالیت خود عنوان کرد و گفت: طرح جهش تولید دانش بنیان از شاهکارهای این کمیته بود. که توانست به موضوع تولید و کسب ثروت بپردازد و به رشد مراکز خلاق و فناورانه کمک کند .

وی مهارت آموزی و حرفه آموزی را یکی از برنامه های اجرایی معاونت آموزشی، پژوهشی و فناوری شورای اسلامی برشمرد و افزود: متأسفانه دانش آموز پس از فارغ التحصیلی و اخذ مدرک علمی، مهارت و حرفه ای چندانی را فرا نگرفت و او باید در هر مدرسه ای باشد و دانش آموز بعد از اتمام تحصیل می تواند یک حرفه و مهارت بیاموزد.

قاسمی پور کمبود نیروی انسانی را یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: خوشبختانه معاونت آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی طرح ساماندهی نیروی انسانی را آغاز کرده و در دستور کار قرار دارد و این طرح در هفته های آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت. طول می کشد و نیرویی که وارد آموزش و پرورش می شود باید نیروی نخبه و با تجربه باشد.

انتهای پیام